onsdag, september 10, 2008

... i vilken vår hjältinna spelar ett soundtrack ur sitt liv

Det här är jag. Idag. Och många andra dagar.

Ljuvlig låt med en underbar sångare.

Kall, lite rå eftermiddagstemperatur i kombination med tvättstugetid och en stor trötthet (orsakad av nattligt långsamtal i telefon - uppskattat! - och en überkåt kattjävel vars hysteriska vrål - inte uppskattat... jag var så nära att hiva ut fanskapet från balkongen - minimerade min nattsömn) fick mig att skippa gymmet idag.

Men... sedan fick jag lite dåligt samvete och släpade fram jävel-ni-vet-vad och trampade 35 km i jävelfart. Hojhoj!

Nu ska jag strax hämta upp det sista av tvätten, bädda rent och ramla i säng.
Och inatt ska satkatten stängas in i badrummet redan från början...

Sweet dreams, me lovely ones!

1 kommentar:

pärlbesatt sa...

Sjukt nog hade jag inte gjort kopplingen mellan Anna Lindh-mordet och Ground Zero, att det var vid samma tidpunkt. Undrar var jag har tankarna??

Och så missar jag din blogg HELA TIDEN, när jag måste komma ihåg att kolla om den uppdaterats. Vet att det låter helt sjukt, jag menar, du uppdaterar ofta, men så är det.

Undrade tidigare idag varför jag inget visste om hur du har det och insåg att det var för att JAG missat att kolla!! Iofs har mitt liv sugit hästballe extra mycket på sistone, men ÄNDÅ!

Tänkte inatt på att om du ville ha lite diskhjälp och ett sällskap som går att ha till promenadsällskap eller bara till att möblera soffan lite, två tre dagar, så skulle jag gärna ställa upp. ;)