fredag, september 12, 2008

... i vilken vår hjältinna bokför

Fin fredag. Uppklädd och på extra gott humör. Några roliga möten med elever - på jobbet och härhemma på gården. Filosofiske A vill prata judendom. På sin fritid. Jag gör nog något rätt... ;-)

Mia skrev på Fejsan att hon tänkte haka på på min träningstid idag och när jag kom till gymmet var hon redan där.

Så här långt har det varit en bra dag på alla vis; inte minst tränings- och kostmässigt:

Frukost: 1½ grov fralla med ost, paprika o gurka (Jag älskar när kollegorna inte bara bjuder på feta, söta, kladdiga saker till fredagsfikat!)
Lunch: 200g blandade bönor (vita, röda och stora vita), lite smaksättning och så ett äpple.

Sedan trampade jag iväg till gymmet och körde ca 30 minuter träningscykel (på ca 180 watt) och så 30 minuter nautilusmaskiner. Provade en sådan där crossmaskin också. Skum.

Mellanmål efter träningen: banan
Middag: 250g blandade bönor och en rejält tilltagen mustig sås på tomater, rödlök, vitlök, aubergine, grön paprika, champinjoner, vitlök och lite goda kryddor.

Jag ska äta något senare ikväll också, men jag vet inte vad. Min mage säger att den vill ha popcorn, whisky och Dooley's. Hmm...

Inga kommentarer: