torsdag, september 18, 2008

... i vilken vår hjältinna gillar Fejsan















Eller Facebook som det heter, då. Anledning: jag hittar roliga saker där; gamla vänner, en del nya, kul eller viktiga grupper att stödja samt en och annan nyhet. Idag fick jag reda på att det kommer att ges ut en hyllningsplatta till Olle Ljungström, där bl a Jocke Berg, Lisa Miskovski och Thomas Di Leva medverkar. Givetvis hade den bästa nyheten varit att Olle själv skulle komma med en ny platta - men jag har inte gett upp hoppet om det, heller!

En absolut underbar låt är Apan som liknar dig - jag tror jag spelat den tio gånger bara idag. Lyssna och bara njut - och inte minst då av texten; Olle är en fantastisk textförfattare!


Jag är dina drömmar... jag är den som aldrig säger nej... jag är lyxvarianten... jag är färgen i filmen om ditt liv...


Så är det, me lovely ones...

Inga kommentarer: