fredag, september 19, 2008

... i vilken vår hjältinna gjort DET

9 kommentarer:

Caligula sa...

Tja, är man både älskarinna och mor så torde det välan inte vara nån större överraskning! Men har den äran ändå! ;-D

Anonym sa...

Vajert! På ti´n! :)

UriahHeep sa...

Snyggt

Anonym sa...

Jag blev lite förvånad för en stund sedan, jag klickade på ditt namn i min länklista å vips så var jag inne i bloggen utan att behöva loga in.

broderigarn... hmm... jag vet att det finns en stor svenska handarbetssida som heter typ handarbete.se som man INTE ska gå till för det är något helt annat på sidan... handarbeta med a på slutet däremot ska tydligen funka bra.

Du vet vad, det där jag skulle göra som du bad mej om, det anländer måndag hos dej.

dyermaker sa...

Det ser jag fram emot! :)

Jag har hittat flera nätbutiker som säljer moulinégarn, men inte enbart svarta dockor, utan alltid tillsammans med andra färger. Jag får väl ge mig till tåls och leta upp en brodeributik när jag åker in till stan.

Anonym sa...

Hej-härligt, Anne-Marie

Anonym sa...

Vadå, säljer de inte lösa dockor? skuuuumt... säg till om du inte hitar någon butik för jag har en garn, stick å snöraffär på krypavstånd.

dyermaker sa...

Jag hittade ett ställe som sålde lösa, men då skulle man uppge färgnr och det var ju inte så lätt när ingen färgkarta fanns... *s*

Anonym sa...

Men Maaaagda: *himlar med ögonen* det vet väl ALLA att det heter "Black no:1" i alla sammanhang då man pratar om svaaaaat fäj *fniss*