torsdag, februari 18, 2010

... i vilken vår hjältinna rett ut

Efter morgonens APL var det klassråd. Tyvärr hade de flesta elever missat det, men å andra sidan fick jag tillfälle att prata närmare med min co-mentor, medan de närvarande eleverna fyllde i en enkät, och det gick hur fint som helst. Han är nog mest bara lite disträ och blyg (och är det något mer så tänker jag inte spekulera i det) för idag visade han sig vara både rolig och verbal. Det blir nog ett bra samarbete ändå, tänker jag!

2 kommentarer:

pärlbesatt sa...

OBS Detta är INTE sagt på allvar, jag bara driver lite med allt prat vi haft om "diverse saker":

Betänk att dagsformen spelar stor roll också, inte bara de faktiska egenheterna. Plus att sammanhanget kanske var mer uppstagat och tydligt nu.

;)

Allvarligt talat, vad bra att det är bra, det gläder mig. Vi ses på söndag och jag hoppas jag har mänsklig skepnad då. Ska på behandling i morgon.

dyermaker sa...

Låt oss hoppas att vi bägge är i hyfsad form - jag vet vad två dagars flyttstädning kan göra med mig...