fredag, november 14, 2008

... i vilken vår hjältinna önskar alla en Fin Fredag

Nejnejnej. Inte alla. Inte Jan Björklund - honom tillönskar jag en riktigt motig torsdagförmiddag. Men alla andra önskar jag en riktigt fräsig, frestelsefylld och fantastiskt Fin Fredag!

Idag är det slips som gäller - och även om jag givetvis har bloggosfärens mest intelligenta läsekrets så vill jag gärna klargöra att jag inte är iförd enbart slips. Nejbevars - hur skulle det se ut? Jag har ju utvecklingssamtal kl 11...

Vad har ni på er? Och hur högtidlighåller ni denna Fina Fredag?

Efter jobbet åker jag till Agneta. Tjejkväll ikväll. Mat & prat. Musik. Och imorgon är det dags! Imorgon ska vi ÄNTLIGEN se
Jesus Christ Superstar
!

WOHOO!

Eller... kanske ett HALLELUJA är mer på sin plats?Så, me lovely ones - håll fanan högt och bejaka The Friday Mys!

Inga kommentarer: