måndag, december 21, 2009

... i vilken vår hjältinna ser tillbaka

Men inte längre än till igår kväll. Vilken spelning! WOHOO! Jag har sett en del bra spelningar i år (inkl AFRB på Svenska Höjdarekryssningen) men... detta var årets allra bästa! Så jävla grymt! Fantastiska musiker med massor av kanonmaterial, gnista och glädje - då vill det gärna bli... bäst! Jag tog en del bilder igår - bl a en lång sekvens på Emma Essinger som jag tänkte gjort en grej av, men tyvärr försvann alla - utom de jag la i ett album på Facebook - när jag fick återställa datorn... Tyvärr inte de allra, allra bästa...Här är dock några av dem:





















(Anders F)













(Anders F & Gretsch)




















(Peter R Ericson)













(Jesper Lindberg och Björn Aggemyr)




















(Sax1 - minns inte hans namn)





















(Sax 2 - minns inte hans namn heller. Shame on me. Typ)




















(Emma Essinger)














(Emma Essinger)

















(Emma Essinger)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bilder!!!

dyermaker sa...

Men... tack! :)