lördag, december 12, 2009

... i vilken vår hjältinna pysslar järnet

Helt planenligt använder jag dagen till att pyssla. Tonvikten ligger på att göra klart lite olika projekt.
Så jag har fäst en triljard trådar på Wiggos Sverreluva:


















Jag har pimpat den lilla svarta väskan jag stickade och tovade häromsistens:



























Detalj:




























Jag har äntligen sytt fast de droppformade pärlorna på den moccabruna mohairsjalen (tack för dem, min nästangranne!):



















Och jag har, för första gången sedan jag gjorde halsband i tonåren, testat att leka lite med pärlpysslet Sara gav mig:


















Nu ska jag börja på Johnathons pösmössa!

2 kommentarer:

Matilda sa...

MEN vad du fixar och står i! Så himla mycket fint! :)

dyermaker sa...

:)))