onsdag, maj 06, 2009

... i vilken vår hjältinna är rutinerad

När jag kom hem från jobbet var jag frusen, trött och sjukt omotiverad att ge mig ut och springa min halvmil innan det var dags att ta itu med tvättstugan. Jag sjönk ner i tevesoffan och tittade på den underbara gamla teveserien Hedebyborna, som jag missade när den nystartade i söndags kväll. Sedan tänkte jag att även om jag kanske inte orkar springa hela vägen så ska jag ändå hålla fast vid min rutin, och så drog jag ändå på mig träningskläderna och sprang den där rundan. Och det gick riktigt bra! Jag liksom bara sprang där och även om det var jobbigt på slutet så gjorde jag det! Det var säkert den nya tracktopens förtjänst... ;-)

Och ikväll blir det Ravi Shankar som står för gonattmusiken. Här får ni ett smakprov, me lovely ones:

3 kommentarer:

Maria sa...

Ah, härligt! Nu måste jag genast gå in på cdon eller ginza för att leta reda på mer :) Tack för tipset!

dyermaker sa...

Vassego! :)

Caligula sa...

Honom skulle man inte spöa i Sitar Hero! ;-D