onsdag, december 31, 2008

... i vilken vår hjältinna reser bort

... för att komma fram - och på sätt och vis hem. Det ska jag strax göra. Jag har, för ovanlighetens skull en megapackning. Har ju med mig träningskläder (just in case...) och jobbkläder (ska ju vara på mitt nya jobb hela måndagen!) och lite annat smått och gott. När jag tar fram stora ryggan (55l) får jag festivalkänsla! Så i ren festivalyra (samt av omsorg om ryggen och knäna nu när det är halt och jävligt ute) beställde jag taxi. Det är värt 70 spänn att inte behöva traska till stationen.

Jag önskar er en absolut trevlig nyårsafton. Och tro inte att nu slipper mig för idag; jag avser att dyka in med någon form av årssammanfattning under dagen.




















(Mina fina festivalkängor!)

Så... stay tuned, me lovely ones!

1 kommentar:

Anonym sa...

oh... jag ser precis var du sitter och vilar "tassarna"