söndag, december 21, 2008

... i vilken vår hjältinna bockar av på sin att-göra-lista

Det blev städning. Handlingen får vänta till morgondagen. En dryg timmes insats gav nyskurat badrum (inkl. lite avloppsbråkande), avdammade vågräta ytor i hela lägenheten, vattnade växter, undanplockande av diverse pysselsaker och tidningar och kameror och sladdar och säkert tre par raggsockar, dammsugning (även under o bakom soffan) samt våttorkning av golven. Dessutom hittade jag sex öl i en låda på balkongen. De kommer säkert att gå åt.

Soundtrack: Camels s/t + Mirage.

Frågan är vad jag ska hitta på nu? Tror jag ska smussla lite med julklappar som inte är riktigt paketeringsklara än. Jag kan ju inte skriva vad det är jag gör, for obvious reasons. Den här bloggens väggar har öron. :-)

Inga kommentarer: