tisdag, december 16, 2008

... i vilken vår hjältinna har aktiverat sig

Jag har inte bara diskat, packat upp och plockat undan. Jag har också hittat kollegieblocket med anteckningarna från kursen i fornnordisk tro - och den fina skissen jag gjorde av Midgård - och mitt examensbevis, som min nya (?) arbetsgivare ville ha. Grejt!
Dessutom har jag pratat med en av syrrorna i telefon och slösurfat lite på Facebook. Nu tar jag Bang! och Språktidningen och kryper i säng.
(Havtornsudd)
G'natt me lovely ones.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin vy. Å en tjusig tjeja mitt i alltihop dessutom *smiles*

ps. nu finns det massor sv bilder från Medeltidsbyn i min blogg å i morgon kommer ytterligare ett inlägg därifrån... vi hade nämligen knasigt besök...

dyermaker sa...

Yes, annaanna! Då ska jag kika in hos dig igen!

Och visst ÄR det fint med skärgård - även om både du och jag är vana vid andra vyer! :)

Anonym sa...

Japp, mer sand å mindre sten å klippor. Å så riiiiiktigt salt vatten istället för det där utspädda mjukvattnet.