torsdag, december 13, 2007

... i vilken vår hjältinna lussar

Nä. Men det trodde ni väl ändå inte? Tack. Bra. Jag lussar inte. Däremot har jag druckit mitt lugna, stillsamma morgonkaffe tillsammans med Johanna. Hennes tåg går strax innan nio och jag ska gå ner och vinka av henne innan jag går till kyrkan med niorna för att vara med på någon slags luciagrej. Jag vet inte riktigt vad det är vi ska göra där, men det visar sig väl.

Jag sover alldeles för lite nu, vaknar och mår illa (nej, jag är inte gravid) och magen svider. Måste, måste, måste ha lov snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner precis likadant ... och jag är definitivt inte gravid... köp lite mupps (losec) receptfritt på apoteket, de hjälper med en gång.

Dee

dyermaker sa...

Jo - det verkar vara läge för det. tack för tipset!

Anonym sa...

omeprazol har jag tyckt var bäst av de jag provat. hoppas du kryar på magen snart!