tisdag, december 04, 2007

... i vilken vår hjältinna får tummen ur

Yes! Jag gick visserligen inte ut. Men jag släpade fram motionscykeln och cyklade lite drygt två mil. Alltid något. Jag vill gärna tro att jag tar mig ett pass imorgon också. Ute. Eller... kanske går till gymmet, rentav. Vi får se. Just nu – efter att åtminstone ha gjort något – känner jag mig lite smått nöjd. Det varma, sköna badet efteråt fick mig dessutom att koppla av ordentligt.

Så nu får det bli soffan, te (Rooibos från Yogi Tea - underbar arom av kanel, ingefära, kardemumma... som flytande pepparkaka, helt enkelt) och kanske en... ehm... stickning? ;-)

Namaste…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är härmed utmanad igen

"Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma."

;D

dyermaker sa...

Meeeen...