söndag, december 16, 2007

... i vilken vår hjältinna bjudit på middag














Han var här en snabbrepa; min älsklingsson. Vi hann kramas, småprata, äta middag, dricka kaffe med lussebulle (det fick bli efterrätten) och föreviga honom och kompisen vid den "nya" bilen. Som vanligt kan inte Linus hålla sig still (alt. "normal") när jag ska plåta honom, därför fick det bli den här bilden jag publicerar, trots att han vänder ner ansiktet.

Som bonus (?) fick jag med fasaden på huset där jag bor. Jag förstår inte riktigt varför bostadsbolaget inte gör något åt den, när den är så snygg på husets tre andra sidor, och de kostat på taken ett sådant lyft (även bokstavligen). Det ser för jävligt ut, helt enkelt. Synd - för här är så fint, för övrigt.

Snart dags för sista vändan ner till tvättis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så märkligt med de namnen under bilden. jag har en bror som heter det ena och en kusin som heter det andra, och de umgicks förr, så namnkombon är bekant och ändå är det "fel" killar... :)

Anonym sa...

Ärlige Georg verkar ju vara en hyvens kille... jag menar bilen ser ju helt ok ut...
D

dyermaker sa...

Bilen är faktiskt mer OK än på bild, dessutom. Jag tror att Hederlige Georg inte är någon vidare säljare... ;-)