söndag, december 02, 2007

... i vilken vår hjältinna har en händelselös dag

Fast... händelselös och händelselös. Jag har ätit en god frukost med nybakade ciabatta, promenerat runt Byn, läst klart Andra sidan Alex, fikat kaffe och lussebullar, bäddat rent, letat efter en snygg och bra korg att ha stickgrejerna i (utan att hitta någon), pratat med Johanna i telefon (2 ggr, varvid jag lugnat henne och sagt att det garanterat finns en lösning på det faktum att killen hon hyr i andra hand av skitit i sina åtaganden och nu hotar elbolaget med avstängning av elen, på torsdag), börjat läsa Hella Hells bekännelser, bäddat rent, slösurfat, bokat tvättstugan och när jag gick ner med tvätten en timma innan utsatt tid, i hopp om att kunna tjuvstarta, upptäckt att jag bokat fel dag men hunnit knô in tvätt i alla fyra maskinerna och köra dem före kl 17, funderat kring hur jag på bäst sätt ska kunna lägga upp introduktionen av del 1 (Franska revolutionen) vid kursstarten, efter jullovet, läst några mail och besvarat ett samt avslutat monteringen av Matildas tröja och påbörjat detsamma med Jennys.

Men annars har det inte hänt något...

1 kommentar:

Anonym sa...

vad du härjar och står i! jag blir alldeles matt bara av att läsa. imponerad och matt alltså. sen vill jag ha ditt expertråd på andra stället. tacksimycksi.