onsdag, juni 24, 2009

... i vilken vår hjältinna muttrar en smula

1. iPod är fina grejer, men de små in-ear-lurarna som hör till suger getpung. Sidledes. De ramlar ju bara ur hela tiden. Hänger liksom lite löst på "öronkanten", bara. Hur är det tänkt att man ska kunna springa med dem??? Visst - jag har andra (Sony, med bass-booster) som är suveräna, men de har ingen volymkontroll. Eventuellt sorterar detta in under kategorin "i-landsproblem", men... hej.. jag bor i ett i-land och detta är ett problem, om än av smärre karaktär. Sådeså.

2. Jag hinner komma till jobbet innan jag upptäcker att jag har rosa nagellack. Till en klarröd tröja. Oh well...

1 kommentar:

parlbesatt sa...

Det är så fint med rosa och rött ihop, titta bara på mitt halsband Hjärteblod så får du se! :) Så ingen ko på isen där inte!