tisdag, augusti 26, 2008

... in which our heroine's got the power






















Idag var det dags för höstens (öhmm... egentligen t o m årets... *host*...) första poweryogapass. Jag har uppgraderat mig själv till det lite tuffare och längre 90-minuterspasset och när jag cyklade dit bävade jag lite för att det kanske skulle vara för krävande. Men icke, då. Det var bara oerhört skönt! Superskönt!

Man kan förledas att tro att det inte är svettigt och ansträngande, men tro mig - det är det. Jag blir riktigt varm och svettas på de mest underliga ställen, som t ex på framsidan av låren..? Inte minst kändes det när jag cyklade hemåt och benmusklerna var alldeles sladdriga och ovilliga till allt slags arbete...

Jag skulle skrivit så mycket mer, tänkte jag, men Anna ringde och det är roligare att prata med henne än att blogga. Jag tar igen det imorgon.

Natti, me lovely ones!

Inga kommentarer: