torsdag, augusti 07, 2008

... i vilken vår hjältinna har en magkänsla

Jag har en orolig magkänsla. Det känns inget vidare. Jag vet inte vad jag ska göra åt den. Det känns inte heller bra. Dessutom ljuger jag. Jag vet vad den handlar om. Men jag vågar inte deala med den. Inte nu. Kanske en annan dag. Det är faktiskt för jävligt.

Ibland när det fladdrar i magen brukar man säga att man har fjärilar i den. Det skulle t ex kunna vara den sällsynta kartfjärilen som nu, enligt dagens Smålandsnytt, har siktats i Ljungby.










Men det är det inte.

Inte nog med att det känns oroligt. Jag är feg också. Det är för jävligt.

3 kommentarer:

Caligula sa...

Erkänn känslan för dig själv! Den vill ju upp! Skäms inte för den och håll den för dig själv som en hemlis om du vill det! =)

Kunde inte somna inatt för att en fjäril höll på att flyga på mig! Tror det var en nässelfjäril men lampan var släckt! Coolt om man skulle få sällsynt sällskap! Skulle spöa en ängel! =P

dyermaker sa...

Jag erkänner den nog för mig själv. Någonstans. Ska åka tåg några timmar nu; då hinner jag fundera.

pärlbesatt sa...

Vill du berätta mer så vet du var jag finns. Kram!