fredag, augusti 22, 2008

... i vilken vår hjältinna konstaterar att det än en gång är:

FIN FREDAG!

Ni vet vad som gäller; lite mer uppklätt och en allmän känsla av helg! En tradition som jag värnar hårt om!

Och eftersom det nu äntligen är fredag ska jag skynda mig hem från jobbet, ta en snabb dusch och sedan ta tåget till Malmö! WOHOO! Ikväll blir det vänner, musik och glam! Jag håller tummarna för att vädrets makter ska vara på min och alla andra festivalbesökares sida så att det inte pissar ner...
















Jag förberedde mig igår genom att dels städa (alltid skönt att komma hem till en ordnad lya) och dels genom att se både Jesus Christ Superstar (versionen från 1973 - jag tror det finns fler?) och den helt underbara HAIR! Härlig film, fantastiskt soundtrack och alltid, alltid gråter jag på slutet... *s* Ja, ni har sett den. Säkert - som jag - många gånger... men... somliga saker tröttnar man aldrig på. Det här är en sådan sak:

Ha det alldeles underbart i helgen, me lovely ones!

1 kommentar:

Caligula sa...

Älskar "Hair"! Har filmmusiken på CD och "Aquarius" råkar åka ofta på vid så där 2,4 promille... ;-)

Bär snart av till Malmoe för mig med! C ya! =P