fredag, februari 13, 2009

... i vilken vår hjältinnas Fina Fredag nått oanade höjder

Eller vad sägs om ett förstahandskontrakt på en lägenhet i Stockholm? WOOFUCKINGHOO! Det är ju så jag inte riktigt vet var jag ska göra av mig av pur glädjefnatt!

När jag sedan kom hem, efter jobb och ärenden, låg ett tjockt vadderat kuvert och väntade på hallgolvet. En överraskning från P: Porcupine Tree's Fear of a Blank Planet! Jag spelar den just nu och den är underbar!














Tro nu inte att det slutar här... Ånej... alldeles nyss fick jag dessutom sålt min skinnsoffa & fåtölj. JÄÄÄJ!

Nu ska jag öppna en flaska vin och landa mig lite innan jag inleder ett mer seriöst packningsarbete. Stay tuned me, lovely ones!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att fredagen den 13 skulle vara en otursdag e ju bara nys, idag för dej har det ju varit ena braiga saken efter den andra, så gott!

Jag är född den 13:e och min mor på fredagen den 13:E... Jag tycker vi hade tur som föddes på våra födelsedagar istället för på några andra random dagar...

Drick gärna ett par smuttar vin för mej med.

Anonym sa...

Har det varit fredagen den 13:e?

Mamma - du måste ha världens bästa karma!!! Grattis!!!

dyermaker sa...

Matilda> Sant! Men något kommer ju att skita sig Big Time... Antagligen får jag cancer.

Anonym sa...

Grattis till lägengeten! Och en liten fråga: hur i hela friden gick det till?

dyermaker sa...

saran> Tackar, tackar... Oh well... Jag vet inte själv. Men jag sökte. Och fick. Typ. ;-)

Anonym sa...

Åh, berätta om lägenheten!! Och grattis!!

vajl

Anonym sa...

Det var som fanken..
Tycker att vi inte gör annat än söker, men inte får vi nåt inte. Vojvoj.