måndag, februari 16, 2009

... i vilken vår hjältinna gör en snabb reflektion

I en random blogg jag snubblade förbi frågade bloggarinnan sina läsare vilken svensk kändis de helst skulle vilja ha sex med. Själv tyckte hon att Måns Zelmerlöv var det självklara valet. Just nu sitter han i SVTs morgonsoffa och jag funderar på vad hon menade? Killen är väl rätt söt (på ett lite nyskurat och Ellosstylat vis) men det är ju hundvalpar också och inte vill jag ligga med dem för det. I andra soffhalvan sitter en grupp som heter H.E.A.T och som tydligen gick vidare i melodifestivaluttagningen i fredags. Jag vill inte ligga med dem heller, varken en och en eller alla på en gång. Däremot läste jag ett riktigt roligt skriv om en av dem, i Jonas Gardells blogg. Läs så förstår ni den här bilden:






Nu ska jag kaffa lite mer innan jag pysslar vidare. Mia kommer och hämtar soffan någon gång under dagen, så jag ska göra den riktigt fin. Sedan blir det mestadels småplock, och kanske en promenad i efftermiddag då det blivit lite mildare. -10 just nu. Brr...

Här är förresten en man som kunde konsten att reflektera:

Och det är 12 dagar kvar!

Stay tuned, me lovely ones!

4 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Fy fan vad bra den där Tage Danielsson var!

dyermaker sa...

Han var bäst!

Anonym sa...

Tage hade behövts idag


/R

Anonym sa...

http://cke.se/gotakanal.htm

Verkar tyvärr inte finnas på youtube.

/R