söndag, april 27, 2008

... in which our heroine reaches the point of know return


JÄJ!
Jag har bestämt glömt berätta att jag är lycklig innehavare av 1 st plåt till Kansas, som spelar på KB i Malmö, den 18 juni!?!


















Finns inget bättre sätt att fira sommarlovets inledning, skulle jag tro! Wohoo!

Och ja... jag kommer att sjunga med i Dust in the Wind, och säkerligen fälla en tår dessutom. Den berör mig väldigt djupt, av någon anledning... Ska spelas på min begravning. Hör det, ungar! ;-)

Till dess ska den annars sjungas av mig och Bästaste A. på fester!

8 kommentarer:

frida sa...

Jag vill också se/höra! Men det går inte :(

dyermaker sa...

Syyynd... :(

frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
frida sa...

Deluxe 2000.

Jag flyttar då i dagarna. Typiskt att de inte kommer till huvudstaden också..

Muminen sa...

Dust in the Wind har jag ju en del härliga minnen till, remember? ;)

dyermaker sa...

I remember... ;)

Linda sa...

Om inte jag börjar på nytt jobb så ses vi där :)

dyermaker sa...

YES, Linda! :D