lördag, april 19, 2008

... i vilken vår hjältinna vill vårskrika

Vilken underbar känsla att vakna och se, genom sovrumsfönstret, hur himlen är molnfri och vinden har avtagit! Lycka! Jag vill göra som Ronja och ge mig ut i skogen och vårskrika! Kunde jag skulle jag köra raka vägen till Stugan och göra just det.













(Ser ni stugan - där i mitten av bilden? Just så vackert ligger den!)

Men det låter sig inte göra så jag får väl ge mig ut och små-poja lite i min småländska skog...

Inte en skymt av program för dagen, men fullt av möjligheter! Precis som det ska vara.
Jag har också en del funderingar som jag länge tänkt blogga om. Vem vet? Kanske är det idag jag gör det?

Stay tuned, me lovely ones!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill åka med dig till stugan...

Anonym sa...

Gör så, skrik å yla *smiles* både vid "din" sjö och på andra platser, sånt är skööööönt ibland.

2 frågor: 1/May i länka dej i min blogg?pliiiz
och 2/ Who is Muminen? någon jag vet möjligen...

För övrigt, simma lugnt...


KRAM!!!

dyermaker sa...

annaanna> Det får du så GÄRNA! Och Muminen... ja, du vet kanske vem hon är? ;)

Caligula sa...

Klart som fanken att du ska vårskrika!!! =D