fredag, maj 09, 2008

... i vilken vår hjältinna skickar ett livstecken

Tjoho! I skrivande stund befinner jag mig i helsingborg hos Bästaste A. Solen skiner, det är sommarvärme och nästan allt blommar. Glöm dt där med "mellan hägg och syrén" - de blommar ju simultant! ;-)

Igår var det en bra och rolig dag i Lund med förmiddagsfika med Bästaste P, studiebesök på Datateket noch sedan mysfika och stros med rara J. På kvällskanten åkte jag upp till Helsingborg där Bästaste A hämtade upp vid Knutpunkten. Trött och mör var jag efter en varm, fullspäckad och högklackad dag.

Idag har vi hunnit äta frukost och ta en tur på A's hoj! Vilken RUSH! Jag tror jag bestämt mig; det blir inte westerridning jag satsar på, utan jag spar nog ihop till ett MC-kort, istället. Frihet och lycka på två hjul, liksom.

Just nu är A och besiktigar hojen och jag har passat på att bunkra lite dryckjom till morgondagens begivenhet; grillfest med ett stort gäng underbara typer. I Skurup.
"When in Europe - don't miss Skurup". Typ. ;-)

Jag lever alltså. Jag lever gott, t o m. Gör detsamma, me lovely ones. Det är en order.

Inga kommentarer: