tisdag, maj 06, 2008

... i vilken vår hjältinna gör ett tillägg

Vid 23-tiden kom det ett sms till där han skrev att om/när jag vill fortsätta vårt samtal så vill han det också gärna... han vill ju bara lämna tillbaka sängen, och inte alls bråka med mig... och så önskade han mig en god natt. Jag önskar honom en sömnlös natt full av alla helvetets demoner från Finland. Men det skrev jag inte tillbaka. Jag skrev inget alls. Bara slängde smset.

Men jag är inte så arg nu... jag pratade lite med Bästaste A på msn och sedan fick jag ett långt, skönt och avslappnat samtal med en Mycket Viktig Vän... ett samtal som bara vid ett enda kort tillfälle snuddade vid mitt ex och istället handlade om allt möjligt annat... roliga och trevliga och smått filosofiska saker...

Så... sov gott me lovely ones... det ska jag göra.

Inga kommentarer: