måndag, juni 16, 2008

... i vilken vår hjältinna lärt sig något nytt

Jag försöker lära mig något nytt varje dag. Idag har jag lärt mig två saker; dels att ladda upp film på Youtube (vilket inte var så lätt som jag trodde...) och dels att redigera lite, i mina filmklipp (vilket inte var så svårt som jag trodde).

Fler grejer är under uppladdning men håll till godo så länge med bl a Pontus och Micke från Bonafide, när de bluesar till det på Camp Funkadelica en ljuvlig tisdagskväll i juni! Kvaliteten är inte top notch, men se det som ett skönt tidsdokument...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner du Micke?!

Det gör nämligen jag med.

dyermaker sa...

Björn> Känner och känner. Vi träffades i somras, eftersom jag åker med Peter i hans Camp Funkbuss på festivaler och sånna goa grejjer. ;-) Micke spelade där med Pontus & andra - och var där lite annars också. Väldigt go' och mysig kille.

Anonym sa...

Peter Nobis buss? Sannerligen en skön kille.

dyermaker sa...

Högst densamma, Björn! Peter är min allra bästa vän - helt superskön människa!