söndag, juni 01, 2008

... i vilken vår hjältinna korrigerar

Jonas Hellborg & Co. kommer inte att spela på Camp Funk. De var faktiskt så klara att de hade bestämt tid, diskuterat setlist och grejer, men sedan ändrade de sig. Sån't är livet och det kommer att bli så helt underbart bra i alla fall! :-)

Idag har jag solat och packat och städat. Jag är helt klar för att åka NU om så skulle vara, men får ge mig till tåls tills imorgonbitti 07.40 då mitt tåg går.

Jag kommer nog inte att skriva något imorgon så nu får ni klara er utam mig, me lovely ones. Jag är övertygad om att det kommer att gå väldigt bra. ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Camp Funk hade varit underbart oavsett vad som hänt sålänge de fantastiska människor som ÄR Camp Funk och för all del de som besöker den finns på plats. Inte ens ett hällregn hade kunnat slå ner den känslan som finns på Camp Funk :)

Bogie sa...

Skönt att det inte blir nån Hellborg, det hade liksom varit droppen...tillräckligt avundsjuk på er alla ändå.
Ha det riktigt bra på SRF nu!!!