måndag, juli 28, 2008

... i vilken vår hjältinna lekt med macron

Jag gillar att plåta saker på nära håll. Väldigt nära. Ju närmare, ju bättre. Bilderna nedan tog jag en slö eftermiddagsstund på Burg Herzberg, då pratet och musiken stilla flöt runt vårt campingbord och det var vilsamt att låta tankarna bara fara. Kvaliteten är inget vidare (använde min lilla IXUS) men ni kan ju alltid försöka gissa vad det är ni ser på bilderna, ifall ni har lite småtråkigt. Näst sista bilden kanske inte är helt given, i alla fall.

5 kommentarer:

Caligula sa...

Trodde först att näst sista motivet var oxiderat, men jag är rätt skruvad. Gillar bilderna, särskilt den översta. =)

dyermaker sa...

Tack! :D

Jag tror inte att "oxiderat" är rätt term. Men helt fel ute är du ändå inte. ;)

pärlbesatt sa...

Ju närmare DESTO bättre... ju. :D

Annars blir jag galet avis på kamera som kan gå nära, det skulle jag jättejättegärna ha också. Och så gör du såååå fina bilder ofta. Tack för häromdagens upplysningar. Myser åt det än. :)

Marsch sa...

Bild nr 1 måste vara en utbränd mink badandes i öl med en blomma i käften.

Anonym sa...

Kan det inte vara en vessla... och jag tror bestämt att det är en sällsynt gul hibiscus djuret har i munnen.