tisdag, oktober 24, 2006

... i vilken vår hjältinna har repat mod

Jarå. Lördagskvällens dipp var av tillfällig art. Nu leker livet igen. Men trött är jag. Inte så konstigt. En triljard nya grejer på jobbet, varenda dag. Men det går framåt och därmed är jag ganska nöjd. Framförallt känner jag att jag börjar komma mina elever inpå livet.

Kärleken och jag har klarat ännu ett svårt relationsprov. IKEA. Det gick hur smärtfritt som helst, faktiskt. Och - TADAA! - det var Kärleken som hittade de perfekta gardinerna till vardagsrummet. Tjohej!

Bara mitt CDställ kommit upp (JA - det är fortfarande inte uppsatt...) ska jag ta lite kort och lägga upp här. Och så måste jag ta hem drivrutiner så jag kan ladda över bilderna i min kamera. CDn med dem var det enda som försvann i flytten. Eller så ligger det i datorn Linus fick med sig.

Nu är Kärleken hemma från jobbet, så jag ska inte sitta här och tråka mig. Nu blir det barnförbjudet... ;-) Inget kaffe, alltså. Bara kärlek.

Inga kommentarer: